Εξατομικευμένη φροντίδα πελάτη

Αναπτύσσουμε μαζί προσωποποιημένη και αυθεντική φροντίδα των πελατών σας.

Η αυθεντική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση σχετίζεται με την ευγένεια, το χαμόγελο και τη διάθεση των εργαζομένων να παρέχουν βέλτιστες υπηρεσίες. Η σωστή διαχείριση τυχόν παραπόνων και προβλημάτων αφενός, αλλά και η πρόληψη των ανεπιθύμητων καταστάσεων, έχουν σαν αποτέλεσμα αρχικά την αποδοχή και έπειτα, την διαφήμιση της επιχείρησης από τους ίδιους τους πελάτες.
Οι μηχανισμοί διασφάλισης και πιστοποίησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μιας ξενοδοχειακής μονάδας, συμπεριλαμβάνονται στην εφαρμογή των συστημάτων ΔΟΠ.
H ΔΟΠ, είναι το σύνολο των δραστηριοτήτων ενός οργανισμού, με σκοπό την όσο το δυνατό μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών, με το λιγότερο δυνατό κόστος. Βασικές αρχές της είναι, ο προσανατολισμός στους πελάτες και η προληπτική και  συνεχής βελτίωση της ποιότητας.
Ταυτόχρονα, η αξιοποίηση των πληροφοριών από όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη είναι κρίσιμα και εξασφαλίζουν την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, φροντίζοντας ο πελάτης να αισθάνεται μοναδικός και να απολαμβάνει αυθεντική φιλοξενία προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του.

Στη  filῶ  συνεργαζόμαστε με εξειδικευμένους συνεργάτες και συντάσσουμε πρότυπες λειτουργικές διαδικασίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της επιχείρησης σας, και αναπτύσσουμε τη φιλοσοφία της αυθεντικής φροντίδας του πελάτη.